- Úvod
- Informace pro zákazníky
- reklamace, servis
Reklamaci spotřebiče uplatněte návštěvou u nás na kamené prodejně. Martinská čtvrť 1802, Frenštát p.R. (bývalá kasárna) tel. 605 268 512. Pro vyřízení reklamace předložte prodejní doklad. O reklamaci zboží bude vystaven reklamační protokol, kde bude uvedeno:
- Kdy byla reklamace uplatněna,
- Co je obsahem reklamace,
- Jaký bude způsob vyřízení
- Na které adrese budeme spotřebitele informovat o vyřízení reklamace
Reklamace bude vyřízena do 30 dnů.
Lhůta k uplatnění práva z vadného plnění je 12+12 měsíců od data zakoupení, dle ustanovení občanského zákoníku viz.obchodní podmínky. Prodáváme zboží pouze od oficiálních českých dovozců! Zboží v našem kamenném obchodě splňuje nutné technické náležitosti pro uvedení na trh v ČR. Odpadají pak i problémy s reklamacemi a vždy můžete uplatnit reklamaci i v síti autorizovaných servisů v ČR.
Seznam autorizovaných servisů: najdete níže v odkazu na stránkách dodavatelů prodávaných značek v kontaktech na servis nebo reklamace.
Prodej značek: AEG Amica Beko Brandt Blomberg Bravo Candy Cata Concept DE Dietrich Eta Electrolux Faber Gorenje Haier Hoover Indesit LG Lord Mora Nordline Nosreti Romo Snaige Teka Vestrfost Whirlpool Zanussi