DOPRAVA: Zdarma ve Frenštátě p.R a 5 kilometrovém okolí. Dále pak do 15km za poplatek 900,-Kč. Nad 15 km zboží nezavážíme, pouze vlastní vyzvednutí !!!
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Pá, 8-16 hod.
Informace pro zákazníky
06.01.2023
reklamace, servis
Reklamaci spotřebiče uplatněte návštěvou u nás na kamené prodejně. Martinská čtvrť 1802, Frenštát p.R. (bývalá kasárna) tel. 605 268 512. Pro vyřízení... číst celé
04.01.2023
Registrace zdarma na bezplatný servis u vybraných produktů
U vybraných produktů (aktuální informace podáme na kamenné prodejně) je registrace  zdarma na prodloužený bezplatný servis poskytovaný výrobcem +2 a +... číst celé
04.01.2023
Prodejna Frenštát p.R.
Rádi Vás uvítame v kamenné prodejně elektrospotřebičů ve Frenštátě p.R., Martinská čtvrť 1802 (bývalá kasárna), kde si můžete zboží objednat, vyzvedno... číst celé
další informace
 
  1. Úvod
  2. Informace pro zákazníky
  3. Registrace zdarma na bezplatný servis u vybraných produktů
Registrace zdarma na bezplatný servis u vybraných produktů
04.01.2023

U vybraných produktů (aktuální informace podáme na kamenné prodejně) je registrace  zdarma na prodloužený bezplatný servis poskytovaný výrobcem +2 a +3 roky, nad rámec zákonné lhůty k uplatnění práva z vadného plnění. Získáte jej zdarma vámi provedené registrace zakoupeného výrobku, dle pokynů registračního formuláře na webových stránkách daného výrobce. Výrobce si vyhrazuje právo na změny bez předchozího upozornění nezávisle na informacích v našem obchodě. Bez uvedené registrace nevznikne právo na prodloužený servis.

Prodloužený bezplatný servis nad rámec zákonné lhůty k uplatnění práva z vadného plnění je poskytován výrobcem dle jeho podmínek u kterého jste provedli registraci . Ne prodejcem. Řídí se tedy ujednáním mezi poskytovatelem bezplatného servisu (tedy výrobcem) a spotřebitelem.  Opravu výrobku na základě vaší registrace uplatňujete přímo v daném servisu výrobce dle sjednaných podmínek. Oprava na základě  prodlouženého servisu se pak neuplatňuje u prodejce.