DOPRAVA: Zdarma ve Frenštátě p.R a 10 kilometrovém okolí. Dále pak do 15km za poplatek 900,-Kč. Nad 15 km zboží nezavážíme, pouze vlastní vyzvednutí !!!
Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Pá, 8-16 hod.
Informace pro zákazníky
06.01.2023
reklamace, servis
Reklamaci spotřebiče uplatněte návštěvou u nás na kamené prodejně. Martinská čtvrť 1802, Frenštát p.R. (bývalá kasárna) tel. 605 268 512. Pro vyřízení... číst celé
04.01.2023
Zdarma bezplatný servis u vybraných produktů
U vybraných produktů (aktuální informace podáme na kamenné prodejně)  je zdarma  prodloužený bezplatný servis poskytovaný výrobcem+2 a +3 roky, nad rá... číst celé
04.01.2023
Prodejna Frenštát p.R.
Rádi Vás uvítame v kamenné prodejně elektrospotřebičů ve Frenštátě p.R., Martinská čtvrť 1802 (bývalá kasárna), kde si můžete zboží objednat, vyzvedno... číst celé
další informace
 
  1. Úvod
  2. Informace pro zákazníky
  3. Zdarma bezplatný servis u vybraných produktů
Zdarma bezplatný servis u vybraných produktů
04.01.2023

U vybraných produktů (aktuální informace podáme na kamenné prodejně)  je zdarma  prodloužený bezplatný servis poskytovaný výrobcem+2 a +3 roky, nad rámec dvouleté zákonné lhůty k upatnění práva z vadného plnění. Získáte jej zdarma registrací zakoupeného výrobku dle pokynů registračního formuláře na webových stránkách výrobce. Výrobce si vyhrazuje právo na změny  bez předchozího upozornění nezávisle na informacích v našem obchodě.

Prodloužený bezplatný servis výrobcem lze získat pouze, při koupi na naší kamenné prodejně.

Při koupi spotřebiče na naší prodejně Vám pomůžeme s registrací a výrobek u výrobce zaregistrujeme za vás.

Prodloužený bezplatný servis nad rámec zákonné dvouleté lhůty je poskytován výrobcem u kterého jste provedli registraci . Řídí se tedy ujednáním mezi poskytovatelem bezplatného servisu (tedy výrobcem) a spotřebitelem.  Opravu výrobku uplatňujete přímo v daném servisu výrobce dle sjednaných podmínek. Oprava prodlouženého servisu se pak neuplatňuje u prodejce.